26 oktober 2009

va?

Jag har för första gången i mitt liv besökt Dessies blogg, efter allt snack på jobbet. Var änna lite nyfiken. Men,seriöst, jag fattar inte.. Vad är det som är så intressant? Äh allt jag såg var ännu en blonderad fjortis som vill skapa debatt med att citera Anna Anka och tycker hon är en superkvinna. Shit, så jävla löjligt. Jag är ju blond, kanske ska skapa mig nåt annat. Kan ni tänka er?Jag kanske skulle bli "Fissie" med hela svenska folket, ball!;) Hahah nej jag tror jag håller mig till mina vanliga grejer. Här har vi en brud som gärna shoppar på HM och skriker på frölundamatcher, hänger på sticky och dricker bärs!:D gött är det!

Linda har fått sin bebis nu, en liten Tyler blev det!:) Är så glad för hennes skull, kan knappt vänta tills jag får träffa dem!

Och på fredag är det stockholm och Sarah som gäller!Ska bli så kul!!Underbart skönt att få komma bort lite och dessutom få hänga med hjärtat en hel helg, kan inte bli mkt bättre än så:D

I fredags var jag och tatuerade mig, så nu har jag min fina,fina nejlika på vristen. Är så nöjd!Happiiiieee.

2 kommentarer:

Jessica - PCT sa...

Ja, SNÄLLA skaffa en Fissies.blogg.se! (eller frissies?) Och så rosa bakgrund, med skillnaden - Den här fjortisen lyssnar på Hårdrock och kollar hockey.
och så åtta inlägg om dagen. Helst om sprit, hissar/dissar och hur fantastiskt det är att vara du.

börje sa...

nu funkade din blogg för mig igen! götta!